- نیاز به ویرایش مجوزهای گروههای کاربری
- هست
- پشتیبانی از نسخه های
- 2.0
- 2.1
- 2.2
DragonByte eCommerce پیشرفته ترین راه حل تجارت الکترونیک است که به طور کامل در انجمن XenForo شما یکپارچه شده است. محصولات تقریباً نامحدود ایجاد کنید و آنها را برای فروش ارائه دهید، با محصولات دیجیتالی که از چندین ردیف قیمت برای طول مجوزهای مختلف پشتیبانی میکنند، محصولات افزودنی برای موارد اضافی اختیاری مانند کلیدهای برندینگ رایگان و موارد دیگر.
اطلاعات مربوط به نصب محصولات دیجیتال خود را از طریق فیلدهای مجوز جمع آوری کنید که به صورت اختیاری می تواند قبل از مجاز شدن دانلود مورد نیاز باشد. هر گونه تغییر در فیلدهای مجوز به دقت ثبت می شود و ورودی گزارش زمانی که مشتری محصولی را دانلود می کند شامل یک عکس فوری از فیلدهای مجوز مانند زمانی است که محصول را دانلود می کند.
دانلودها را می توان به عنوان URL های خارجی، به عنوان پیوست یا به صورت خودکار از پوشه ای روی سرور شما ایجاد کرد. مهم نیست که چگونه دانلودهای خود را ذخیره کنید، گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
در صورت انتخاب شما، بسته به کشور مبدا خریدار محصول، همه فروش ها مشمول مالیات بر فروش می شوند. مالیات بر ارزش افزوده نیز به طور کامل پشتیبانی میشود و نرخهای مالیات بر ارزش افزوده بهطور خودکار بهروز میشوند، بنابراین هرگز مجبور نخواهید بود که بهطور دستی با تغییر نرخهای مالیات بر ارزش افزوده همراه شوید. مشتریان همچنین می توانند شناسه مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده خود را وارد کنند تا در صورت لزوم از مالیات فروش معاف شوند.
لیست ویژگی ها
محصولات قدرتمند: محصولات شما میتوانند دارای پیشوندها، برچسبها، دستهبندی، فیلترهای محصول باشند تا به محدود کردن جستجو، الزامات، توضیحات و زمینههای محصول مشتری کمک کنند.
از فیلدهای محصول می توان برای نمایش سایر اطلاعات محصول در مناطق خاص استفاده کرد، بنابراین شما توسط فیلدهای ورودی ارائه شده به طور پیش فرض محدود نمی شوید.
از فیلدهای سفارش می توان برای درخواست اطلاعات از مشتری در حین تسویه حساب استفاده کرد، مثلاً اگر در حال فروش خدماتی هستید و نیاز به دسترسی به سرور آنها دارید.
صورتحساب خودکار: هنگامی که کاربران از شما خرید می کنند، مشتریان آدرس خود را پر می کنند که سپس برای ایجاد فاکتور استفاده می شود. این فاکتور به ایمیل رسید پرداخت آنها پیوست شده است و همچنین می توان آن را در هر زمان از لیست سفارش آنها دوباره دانلود کرد.
تخفیفهای خودکار: آستانههایی را برای ایجاد تخفیفهای خرید انبوه بدون نیاز به تعامل دستی تنظیم کنید. دیگر هرگز مجبور نشوید با درخواست های خرید عمده برخورد کنید!
کوپنها و فروشها: کوپنهایی را تنظیم کنید که میتوانند به صورت دستی در اختیار مشتریان قرار گیرند، با کنترلهای دسترسی دقیق. از طرف دیگر، یک فروش راهاندازی کنید که بهطور خودکار برای محصولات منتخب تخفیف اعمال میکند (و یک بنر «فروش» را در لیست محصولات نمایش میدهد)، و همچنین بهصورت اختیاری هنگام شروع فروش، به کاربران ایمیل ارسال میکند.
مالیات بر فروش: مشتریان شما می توانند بر اساس موقعیت مکانی آنها مالیات بر فروش دریافت کنند، با کنترل کامل بر اینکه کدام کشورها چه نرخ های مالیاتی دریافت می کنند. به صورت اختیاری، پشتیبانی مالیات بر ارزش افزوده را می توان فعال کرد، به این معنی که نرخ مالیات بر فروش کشورهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده به طور خودکار به روز می شود.
سفارشهای کاربرپسند: اگر سفارشی تکمیل نشود، کاربران میتوانند مجدداً پرداخت را از طریق صفحه حساب خود انجام دهند. این صفحه همچنین تمام سفارشهای موجود آنها را فهرست میکند و در صورت نیاز امکان بارگیری مجدد فاکتور را دارد. آدرس ها و مجوزها را نیز می توان از این صفحه مدیریت کرد.
مجوزها: دستهها، محصولات و کوپنها همگی توسط سیستم مجوزهای XenForo 2 ارائه میشوند و کنترل دسترسی دقیق را ارائه میدهند. به عنوان مثال، کار سفارشی که به مشتریان شما تحویل داده می شود را می توان به گونه ای تنظیم کرد که فقط توسط توسعه دهنده و مشتری قابل دسترسی باشد.
توزیع کنندگان مجوز: به کاربران خاصی توانایی ایجاد مجوزها را از طریق صفحه حساب خود اعطا کنید، که برای هر معامله "فروشنده" که ممکن است انجام داده باشید عالی است.
کمیسیون محصول: کاربران خاصی را به عنوان دریافت کننده درصدی از فروش تعریف کنید (به طور خودکار منتقل نمی شود)، و گزارش های دقیق کمیسیون های معوق آنها را از طریق AdminCP مشاهده کنید.
نمایههای پرداخت: با پشتیبانی کامل از پروفایلهای پرداخت XenForo 2، در PayPal قفل نمیشوید. هر پروفایل پرداختی را که می خواهید نصب کنید، مانند بیت کوین، و تجارت الکترونیک DragonByte از آن پشتیبانی می کند.
هشدارها: مشتریان می توانند هشدارهای انجمن و/یا هشدارهای ایمیلی را هنگام به روز رسانی محصولات تماشا شده خود دریافت کنند. اگر تنظیمات کاربر برای تماشای خودکار محتوا در تعامل تنظیم شده باشد، کاربران بهطور خودکار محصولاتی را که دانلود یا خریداری میکنند تماشا میکنند.
مدیریت فرانتاند: میتوانید محصولات جدید یا دانلودهای جدید را از طریق فرانتاند به محصولات دیجیتال موجود اضافه کنید. همچنین امکان اعطای این مجوز به گروه های کاربری وجود دارد، بنابراین اگر توسعه دهندگانی دارید که برای انتشار به روز رسانی های جدید برای شما کار می کنند، نیازی به اعطای مجوزهای سرپرست به آنها ندارید!
ورود به سیستم پیشرفته: می توانید گزارش های زیر را مرور کنید. سفارشات، دانلودها، استفاده از اعتبار فروشگاه، استفاده از کوپن، خرید، پرداخت کمیسیون، توزیع کنندگان، معاملات.
از طریق ثبت سفارش، میتوانید به صورت دستی کوپنها را برای سفارشهای معلق اعمال کنید تا انگیزه تکمیل سفارش را فراهم کنید.
گزینه های تفصیلی: در میان بسیاری از گزینه های موجود، امکان ارسال ایمیل خودکار به مشتریان بالقوه یادآور پس از یک دوره زمانی قابل تنظیم، با گزینه اضافه شده برای افزودن کوپن است. همچنین میتوانید صفحه «شرایط خدمات» را که در حین پرداخت نمایش داده میشود، از فهرستی از صفحاتی که قبلاً ایجاد کردهاید، پیکربندی کنید.
آمار دقیق درآمد: می توانید با استفاده از همان سیستم آماری و نموداری قدرتمندی که در خود XenForo 2 استفاده شده است، تفکیک دقیقی از درآمد تمام محصولات خود را در طول زمان مشاهده کنید تا ببینید محصولات شما در طول زمان چگونه کار می کنند.
اطلاعات کمیسیون: اگر برای برخی از محصولات خود به افراد دیگر کمیسیون می دهید، می توانید به آنها اجازه دهید درآمد پیش بینی شده و همچنین درآمد قبلی خود را از طریق نمایه نویسنده خود در قسمت جلویی مشاهده کنند. در ترکیب با ابزارهای قدرتمند مدیریت محصول جلویی، هرگز لازم نیست به کسی اجازه دسترسی به سرپرست را بدهید تا او را به روز نگه دارد.
ادغام کامل XenForo 2: ویژگی های یکپارچه سازی با جستجو، نمایه های پرداخت، مجوزها، لایک ها، سیستم تماشا، فید اخبار، نظارت درون خطی و موارد دیگر!
Uses
DragonByte eCommerce is the most advanced eCommerce solution fully integrated into your XenForo forum. Create virtually unlimited products and offer them for sale, with digital products supporting multiple pricing tiers for different license lengths, add-on products for optional extras such as Branding Free keys, and more.
Collect information regarding your digital products' installations via license fields that can optionally be made required before download is allowed. Any changes to the license fields will be meticulously logged, and the log entry when a customer downloads a product will contain a snapshot of the license fields as they were when they download the product.
Downloads can be added either as external URLs, as attachments, or auto-generated from a folder on your server. No matter how you choose to store your downloads, you'll find the option you're looking for.
If you so choose, all sales can be subject to sales tax depending on the country of origin of the person purchasing the product. VAT is also fully supported, and the VAT rates are automatically kept up to date, so you will never have to manually keep up with changing VAT rates. Customers can also enter their registered VAT ID to be exempt from sales tax if applicable.
Feature List
Powerful Products: Your products can have prefixes, tags, a category, product filters to help narrow down a customer's search, requirements, descriptions, and product fields.
Product fields can be used to display other product information in certain areas, so you aren't limited by the input fields provided by default.
Order fields can be used to request information from the customer during checkout, such as if you're selling a service and require access to their server.
Automatic Invoicing: When users purchase from you, customers fill out their addresses, which is then used to generate an invoice. This invoice is attached to their payment receipt email, and can also be re-downloaded at any time from their order list.
Automatic Discounts: Set up thresholds to create bulk purchase discounts without needing manual interaction. Never have to deal with bulk purchase queries again!
Coupons & Sales: Set up coupons that can be manually handed out to customers, with fine grained access controls. Alternatively, set up a sale that will automatically apply discounts to select products (and display a "Sale" banner on product list), as well as optionally emailing users when sales start.
Sales Tax: Your customers can be charged sales tax based on their location, with complete control over which countries get charged which tax rates. Optionally, VAT support can be enabled, meaning that the countries subject to VAT will have their sales tax rates kept up to date automatically.
User-friendly Orders: If an order is not completed, users will be able to retry the payment via their account page. This page also lists all their existing orders, with the ability to re-download an invoice if needed. Addresses and licenses can also be managed from this page.
Permissions: Categories, Products and Coupons are all powered by XenForo 2's permissions system, offering fine-grained access control. For instance, custom work delivered to your clients can be set up to only be accessible by the developer and the client.
License Distributors: Grant certain users the ability to generate licenses via their account page, perfect for any "reseller" deals you may have worked out.
Product Commissions: Define certain users as receiving a percent of sales (not transmitted automatically), and see detailed reports of their outstanding commissions via the AdminCP.
Payment Profiles: With full support for XenForo 2's payment profiles, you aren't locked into PayPal. Install any payment profile you wish, such as Bitcoin, and DragonByte eCommerce will support it.
Alerts: Customers can receive forum alerts and/or email alerts when their watched products are updated. Users will automatically watch products they download or purchase if their user settings are set up to automatically watch content on interaction.
Front-End Management: You can add new products or new downloads to existing digital products via the front-end. It is also possible to grant this permission to user groups, so if you have developers working for you to release new updates, you do not need to grant them administrator permissions!
Advanced Logging: You can browse the following logs; orders, downloads, store credit usage, coupon usage, purchases, commission payments, distributors, transactions.
Via the Order log, you can manually apply coupons to pending orders in order to incentivise completing the order.
Detailed Options: Among the many options available is the ability to automatically email potential customers a reminder after a configurable period of time, with the added option to add a coupon. You can also configure the Terms of Service page that will be displayed during checkout, from a list of your already created pages.
Detailed Income Statistics: You can view a detailed breakdown of all your products' income over time using the same powerful statistics & graphing system used in XenForo 2 itself, to see how your products are doing over time.
Commission Information: If you give other people commissions for some of your products, you can allow them to view their projected as well as past income via their author profile in the front-end. Combine with the powerful front-end product management tools, you never have to give someone administrator access in order to keep them up to date.
Full XenForo 2 Integration: Features integration with the Search, Payment Profiles, Permissions, Likes, Watch system, News Feed, Inline Moderation & more!
AdminCP Search
Alerts
Approval Queue
Attachment
Change log
CLI commands
Custom fields (products, orders, licenses)
Email Stop system for opting out of emails
"Find New" content handler
Inline Moderation
Member Statistics
Moderator Log
News Feed
Payment Profiles
Permissions
Reporting
Search engine (including ElasticSearch)
Sitemap
Tagging
Warning
Widget
اطلاعات مربوط به نصب محصولات دیجیتال خود را از طریق فیلدهای مجوز جمع آوری کنید که به صورت اختیاری می تواند قبل از مجاز شدن دانلود مورد نیاز باشد. هر گونه تغییر در فیلدهای مجوز به دقت ثبت می شود و ورودی گزارش زمانی که مشتری محصولی را دانلود می کند شامل یک عکس فوری از فیلدهای مجوز مانند زمانی است که محصول را دانلود می کند.
دانلودها را می توان به عنوان URL های خارجی، به عنوان پیوست یا به صورت خودکار از پوشه ای روی سرور شما ایجاد کرد. مهم نیست که چگونه دانلودهای خود را ذخیره کنید، گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
در صورت انتخاب شما، بسته به کشور مبدا خریدار محصول، همه فروش ها مشمول مالیات بر فروش می شوند. مالیات بر ارزش افزوده نیز به طور کامل پشتیبانی میشود و نرخهای مالیات بر ارزش افزوده بهطور خودکار بهروز میشوند، بنابراین هرگز مجبور نخواهید بود که بهطور دستی با تغییر نرخهای مالیات بر ارزش افزوده همراه شوید. مشتریان همچنین می توانند شناسه مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده خود را وارد کنند تا در صورت لزوم از مالیات فروش معاف شوند.
لیست ویژگی ها
محصولات قدرتمند: محصولات شما میتوانند دارای پیشوندها، برچسبها، دستهبندی، فیلترهای محصول باشند تا به محدود کردن جستجو، الزامات، توضیحات و زمینههای محصول مشتری کمک کنند.
از فیلدهای محصول می توان برای نمایش سایر اطلاعات محصول در مناطق خاص استفاده کرد، بنابراین شما توسط فیلدهای ورودی ارائه شده به طور پیش فرض محدود نمی شوید.
از فیلدهای سفارش می توان برای درخواست اطلاعات از مشتری در حین تسویه حساب استفاده کرد، مثلاً اگر در حال فروش خدماتی هستید و نیاز به دسترسی به سرور آنها دارید.
صورتحساب خودکار: هنگامی که کاربران از شما خرید می کنند، مشتریان آدرس خود را پر می کنند که سپس برای ایجاد فاکتور استفاده می شود. این فاکتور به ایمیل رسید پرداخت آنها پیوست شده است و همچنین می توان آن را در هر زمان از لیست سفارش آنها دوباره دانلود کرد.
تخفیفهای خودکار: آستانههایی را برای ایجاد تخفیفهای خرید انبوه بدون نیاز به تعامل دستی تنظیم کنید. دیگر هرگز مجبور نشوید با درخواست های خرید عمده برخورد کنید!
کوپنها و فروشها: کوپنهایی را تنظیم کنید که میتوانند به صورت دستی در اختیار مشتریان قرار گیرند، با کنترلهای دسترسی دقیق. از طرف دیگر، یک فروش راهاندازی کنید که بهطور خودکار برای محصولات منتخب تخفیف اعمال میکند (و یک بنر «فروش» را در لیست محصولات نمایش میدهد)، و همچنین بهصورت اختیاری هنگام شروع فروش، به کاربران ایمیل ارسال میکند.
مالیات بر فروش: مشتریان شما می توانند بر اساس موقعیت مکانی آنها مالیات بر فروش دریافت کنند، با کنترل کامل بر اینکه کدام کشورها چه نرخ های مالیاتی دریافت می کنند. به صورت اختیاری، پشتیبانی مالیات بر ارزش افزوده را می توان فعال کرد، به این معنی که نرخ مالیات بر فروش کشورهای مشمول مالیات بر ارزش افزوده به طور خودکار به روز می شود.
سفارشهای کاربرپسند: اگر سفارشی تکمیل نشود، کاربران میتوانند مجدداً پرداخت را از طریق صفحه حساب خود انجام دهند. این صفحه همچنین تمام سفارشهای موجود آنها را فهرست میکند و در صورت نیاز امکان بارگیری مجدد فاکتور را دارد. آدرس ها و مجوزها را نیز می توان از این صفحه مدیریت کرد.
مجوزها: دستهها، محصولات و کوپنها همگی توسط سیستم مجوزهای XenForo 2 ارائه میشوند و کنترل دسترسی دقیق را ارائه میدهند. به عنوان مثال، کار سفارشی که به مشتریان شما تحویل داده می شود را می توان به گونه ای تنظیم کرد که فقط توسط توسعه دهنده و مشتری قابل دسترسی باشد.
توزیع کنندگان مجوز: به کاربران خاصی توانایی ایجاد مجوزها را از طریق صفحه حساب خود اعطا کنید، که برای هر معامله "فروشنده" که ممکن است انجام داده باشید عالی است.
کمیسیون محصول: کاربران خاصی را به عنوان دریافت کننده درصدی از فروش تعریف کنید (به طور خودکار منتقل نمی شود)، و گزارش های دقیق کمیسیون های معوق آنها را از طریق AdminCP مشاهده کنید.
نمایههای پرداخت: با پشتیبانی کامل از پروفایلهای پرداخت XenForo 2، در PayPal قفل نمیشوید. هر پروفایل پرداختی را که می خواهید نصب کنید، مانند بیت کوین، و تجارت الکترونیک DragonByte از آن پشتیبانی می کند.
هشدارها: مشتریان می توانند هشدارهای انجمن و/یا هشدارهای ایمیلی را هنگام به روز رسانی محصولات تماشا شده خود دریافت کنند. اگر تنظیمات کاربر برای تماشای خودکار محتوا در تعامل تنظیم شده باشد، کاربران بهطور خودکار محصولاتی را که دانلود یا خریداری میکنند تماشا میکنند.
مدیریت فرانتاند: میتوانید محصولات جدید یا دانلودهای جدید را از طریق فرانتاند به محصولات دیجیتال موجود اضافه کنید. همچنین امکان اعطای این مجوز به گروه های کاربری وجود دارد، بنابراین اگر توسعه دهندگانی دارید که برای انتشار به روز رسانی های جدید برای شما کار می کنند، نیازی به اعطای مجوزهای سرپرست به آنها ندارید!
ورود به سیستم پیشرفته: می توانید گزارش های زیر را مرور کنید. سفارشات، دانلودها، استفاده از اعتبار فروشگاه، استفاده از کوپن، خرید، پرداخت کمیسیون، توزیع کنندگان، معاملات.
از طریق ثبت سفارش، میتوانید به صورت دستی کوپنها را برای سفارشهای معلق اعمال کنید تا انگیزه تکمیل سفارش را فراهم کنید.
گزینه های تفصیلی: در میان بسیاری از گزینه های موجود، امکان ارسال ایمیل خودکار به مشتریان بالقوه یادآور پس از یک دوره زمانی قابل تنظیم، با گزینه اضافه شده برای افزودن کوپن است. همچنین میتوانید صفحه «شرایط خدمات» را که در حین پرداخت نمایش داده میشود، از فهرستی از صفحاتی که قبلاً ایجاد کردهاید، پیکربندی کنید.
آمار دقیق درآمد: می توانید با استفاده از همان سیستم آماری و نموداری قدرتمندی که در خود XenForo 2 استفاده شده است، تفکیک دقیقی از درآمد تمام محصولات خود را در طول زمان مشاهده کنید تا ببینید محصولات شما در طول زمان چگونه کار می کنند.
اطلاعات کمیسیون: اگر برای برخی از محصولات خود به افراد دیگر کمیسیون می دهید، می توانید به آنها اجازه دهید درآمد پیش بینی شده و همچنین درآمد قبلی خود را از طریق نمایه نویسنده خود در قسمت جلویی مشاهده کنند. در ترکیب با ابزارهای قدرتمند مدیریت محصول جلویی، هرگز لازم نیست به کسی اجازه دسترسی به سرپرست را بدهید تا او را به روز نگه دارد.
ادغام کامل XenForo 2: ویژگی های یکپارچه سازی با جستجو، نمایه های پرداخت، مجوزها، لایک ها، سیستم تماشا، فید اخبار، نظارت درون خطی و موارد دیگر!
- AdminCP Search
- هشدارها
- صف تایید
- پیوست
- تغییر گزارش
- دستورات CLI
- فیلدهای سفارشی (محصولات، سفارشات، مجوزها)
- سیستم توقف ایمیل برای انصراف از ایمیل
- کنترل کننده محتوا "یافتن جدید".
- اعتدال درون خطی
- آمار اعضا
- گزارش مدیر
- اخبار
- نمایه های پرداخت
- مجوزها
- گزارش نویسی
- موتور جستجو (از جمله ElasticSearch)
- نقشه سایت
- برچسب زدن
- هشدار
- ویجت
Uses
DragonByte eCommerce is the most advanced eCommerce solution fully integrated into your XenForo forum. Create virtually unlimited products and offer them for sale, with digital products supporting multiple pricing tiers for different license lengths, add-on products for optional extras such as Branding Free keys, and more.
Collect information regarding your digital products' installations via license fields that can optionally be made required before download is allowed. Any changes to the license fields will be meticulously logged, and the log entry when a customer downloads a product will contain a snapshot of the license fields as they were when they download the product.
Downloads can be added either as external URLs, as attachments, or auto-generated from a folder on your server. No matter how you choose to store your downloads, you'll find the option you're looking for.
If you so choose, all sales can be subject to sales tax depending on the country of origin of the person purchasing the product. VAT is also fully supported, and the VAT rates are automatically kept up to date, so you will never have to manually keep up with changing VAT rates. Customers can also enter their registered VAT ID to be exempt from sales tax if applicable.
Feature List
Powerful Products: Your products can have prefixes, tags, a category, product filters to help narrow down a customer's search, requirements, descriptions, and product fields.
Product fields can be used to display other product information in certain areas, so you aren't limited by the input fields provided by default.
Order fields can be used to request information from the customer during checkout, such as if you're selling a service and require access to their server.
Automatic Invoicing: When users purchase from you, customers fill out their addresses, which is then used to generate an invoice. This invoice is attached to their payment receipt email, and can also be re-downloaded at any time from their order list.
Automatic Discounts: Set up thresholds to create bulk purchase discounts without needing manual interaction. Never have to deal with bulk purchase queries again!
Coupons & Sales: Set up coupons that can be manually handed out to customers, with fine grained access controls. Alternatively, set up a sale that will automatically apply discounts to select products (and display a "Sale" banner on product list), as well as optionally emailing users when sales start.
Sales Tax: Your customers can be charged sales tax based on their location, with complete control over which countries get charged which tax rates. Optionally, VAT support can be enabled, meaning that the countries subject to VAT will have their sales tax rates kept up to date automatically.
User-friendly Orders: If an order is not completed, users will be able to retry the payment via their account page. This page also lists all their existing orders, with the ability to re-download an invoice if needed. Addresses and licenses can also be managed from this page.
Permissions: Categories, Products and Coupons are all powered by XenForo 2's permissions system, offering fine-grained access control. For instance, custom work delivered to your clients can be set up to only be accessible by the developer and the client.
License Distributors: Grant certain users the ability to generate licenses via their account page, perfect for any "reseller" deals you may have worked out.
Product Commissions: Define certain users as receiving a percent of sales (not transmitted automatically), and see detailed reports of their outstanding commissions via the AdminCP.
Payment Profiles: With full support for XenForo 2's payment profiles, you aren't locked into PayPal. Install any payment profile you wish, such as Bitcoin, and DragonByte eCommerce will support it.
Alerts: Customers can receive forum alerts and/or email alerts when their watched products are updated. Users will automatically watch products they download or purchase if their user settings are set up to automatically watch content on interaction.
Front-End Management: You can add new products or new downloads to existing digital products via the front-end. It is also possible to grant this permission to user groups, so if you have developers working for you to release new updates, you do not need to grant them administrator permissions!
Advanced Logging: You can browse the following logs; orders, downloads, store credit usage, coupon usage, purchases, commission payments, distributors, transactions.
Via the Order log, you can manually apply coupons to pending orders in order to incentivise completing the order.
Detailed Options: Among the many options available is the ability to automatically email potential customers a reminder after a configurable period of time, with the added option to add a coupon. You can also configure the Terms of Service page that will be displayed during checkout, from a list of your already created pages.
Detailed Income Statistics: You can view a detailed breakdown of all your products' income over time using the same powerful statistics & graphing system used in XenForo 2 itself, to see how your products are doing over time.
Commission Information: If you give other people commissions for some of your products, you can allow them to view their projected as well as past income via their author profile in the front-end. Combine with the powerful front-end product management tools, you never have to give someone administrator access in order to keep them up to date.
Full XenForo 2 Integration: Features integration with the Search, Payment Profiles, Permissions, Likes, Watch system, News Feed, Inline Moderation & more!
AdminCP Search
Alerts
Approval Queue
Attachment
Change log
CLI commands
Custom fields (products, orders, licenses)
Email Stop system for opting out of emails
"Find New" content handler
Inline Moderation
Member Statistics
Moderator Log
News Feed
Payment Profiles
Permissions
Reporting
Search engine (including ElasticSearch)
Sitemap
Tagging
Warning
Widget