خودرو مهمترین دلایل روشن نشدن خودروی انژکتوری

اطلاعات موضوع

درباره موضوع در تاریخ, در دسته مسائل فنی ایجاد شده و آغاز کننده آن practicalsoftمی باشد و موضوع آن: مهمترین دلایل روشن نشدن خودروی انژکتوری است. این موضوع تا کنون 116 بازدید کننده و, 0 پاسخ داشته و 0 بار پسندیده شده...
نام دسته مسائل فنی
نام موضوع مهمترین دلایل روشن نشدن خودروی انژکتوری
آغاز کننده موضوع practicalsoft
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
116
پسندها
0
آخرین ارسال توسط PracticalSoft
Jun 6, 2020
11,517
4,383
?مهمترین دلایل روشن نشدن خودروی انژکتوری?
? سوئیچ اینرسی : ممکن است در اثر ضربه شدید به خودرو ( مانند دست انداز ) عمل کرده باشد

? سنسور دور موتور ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسبیده باشد.

? پمپ بنزین ( فیوز – سیم کشی – پمپ بنزین )



? رله اصلی دوبل : در این حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم.

⬅️ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم


? گیر کردن شافت استپر موتور



? با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است ( مثلاً اگر ۴۰- یا ۲۱۵ + را نشان دهد فشنگی آب یا سیم کشی ایراد دارد

?در خودرو های پیکان و RD سنسور MAP

? باتری و دینام

? قطع شدن تغذیه ECU : در این حالت نیز چراغ چک پشت آمپر خاموش است. با توجه به نقشه، مسیر ولتاژ ۱۲ ولت و سوئیچ باز را چک کنید.

? خرابی ECU : به عنوان مثال اگر چراغ چک نداشته باشیم ممکن است آی سی رگولاتور یا رله دبل خراب باشد.


لطفا در ادامه با ارسال مطالب بیشتر موضوع را کامل کنید
 

عقب
بالا