موضوع مهم فروش نقدی فروش اعتباری گزارشات ارتقاء کاربری یا خرید ناموفق

اطلاعات موضوع

درباره موضوع در تاریخ, در دسته انتقادها و پیشنهادها ایجاد شده و آغاز کننده آن practicalsoftمی باشد و موضوع آن: گزارشات ارتقاء کاربری یا خرید ناموفق است. این موضوع تا کنون 231 بازدید کننده و, 12 پاسخ داشته و 0 بار پسندیده شده...
نام دسته انتقادها و پیشنهادها
نام موضوع گزارشات ارتقاء کاربری یا خرید ناموفق
آغاز کننده موضوع practicalsoft
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
12
بازدیدها
231
پسندها
0
آخرین ارسال توسط practicalsoft
Jun 6, 2020
11,517
4,383
باسلام و احترام
دوستان اگر با خطایی در تراکنشها مواجه شدند که از طرف انجمن باشد درخواست خود را در این تاپیک مطرح بفرمایند


لطفا توجه داشته باشید تراکنشهایی ناموفق خود را فقط از طریق درگاه بانکی پیگیری بفرمایید و از طریق انجمن پیگیری نفرمایید
 

درود دوستان عزیز
بنده با وجود اینکه پرداخت انجام دادم بازهم نمیتونم فایلی رو دانلود کنم
ضمنا اشتباهی بیشتر از یک بار پرداخت انجام دادم
ممنون از زحمات شما عزیزان
 
درود دوستان عزیز
بنده با وجود اینکه پرداخت انجام دادم بازهم نمیتونم فایلی رو دانلود کنم
ضمنا اشتباهی بیشتر از یک بار پرداخت انجام دادم
ممنون از زحمات شما عزیزان
سلام در صورت هر گونه پرداخت سیستم به صورت هوشمند ارتقاء کاربری شما را انجام خواهد داد
در ضمن در این هفته هیچ پرداختی در سیستم مالی این انجمن ثبت نشده!
لطفا لینک صفحه پرداخت و مستندات خودتون رو اینجا ارسال کنید
 
سلام در صورت هر گونه پرداخت سیستم به صورت هوشمند ارتقاء کاربری شما را انجام خواهد داد
در ضمن در این هفته هیچ پرداختی در سیستم مالی این انجمن ثبت نشده!
لطفا لینک صفحه پرداخت و مستندات خودتون رو اینجا ارسال کنید

Screenshot_------_com.android.chrome.jpeg
 
درود دوست عزیز
فقط این یه اسکرین شات رو گرفتم
 
ضمنا بیشتر از یک بار پرداخت انجام دادم که از آخری عکس گرفتم
ممنون از محبتتون
 
درود دو
هیچ تراکنش موفق و یا نا موفقی در سیستم ما ثبت نشده در حال پیگیری تراکنش از سیستم بانکی هستیم تا اعلام نتیجه صبور باشید
ست گرامی
ارتقاء حساب بنده انجام نشد؟میشه لطف کنین بگین تا کی مشکل حل میشه؟
 
درود دو

ست گرامی
ارتقاء حساب بنده انجام نشد؟میشه لطف کنین بگین تا کی مشکل حل میشه؟
سلام دوست عزیز تا انجایی که بنده اطلاع دارم
پاسخ تیکت های مالی تا ۷۲ ساعت کاری از طرف بانک پاسخ داده خواهد شد
باید صبور باشید تا نتیجه از طرف بانک اعلام شود
 
درود دو

ست گرامی
ارتقاء حساب بنده انجام نشد؟میشه لطف کنین بگین تا کی مشکل حل میشه؟
با سلام

با تشکر از علی آقا بله تا 72 ساعت کاری هست
در مورد تراکنشی هم که دوستمون parse728 داشتن هم پشتیبان گفتن که با کارشناسشون با شماره 02145628000 تماس بگیرن و مشکل رو پیگیری کنن
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali
درود دوستان
بنده یکبار دیگه خرید برای ارتقاء حساب انجام دادم ولی اینبار خطای پذیرنده نامعتبر داد و وجه هم از حسابم کسر شد
راستش دیگه نمی‌دونم چیکار کنم چندمین باره که خرید انجام دادم ولی ارتقاء داده نشدم نیاز شدید هم به چنتا مدار دارم
می‌دونم درتضاد با قوانین انجمن هست ولی خدایی تلاش خودمو کردم ولی نشد امکانش هست برام میل کنید
اینم رسید خرید اشتراک

Screenshot_------_com.android.chrome.jpeg
 
درود دوستان
بنده یکبار دیگه خرید برای ارتقاء حساب انجام دادم ولی اینبار خطای پذیرنده نامعتبر داد و وجه هم از حسابم کسر شد
راستش دیگه نمی‌دونم چیکار کنم چندمین باره که خرید انجام دادم ولی ارتقاء داده نشدم نیاز شدید هم به چنتا مدار دارم
می‌دونم درتضاد با قوانین انجمن هست ولی خدایی تلاش خودمو کردم ولی نشد امکانش هست برام میل کنید
اینم رسید خرید اشتراک
درود و عرض ادب دوست گرامی شرکت پشتیبان میگه به علت خرابی درگاه هیچ تراکنشی انجام نشده و اگر از حساب کسی مبلغی کسر بشه ظرف 72 ساعت به حسابش عودت داده میشه


شما هم جهت پیگیری مالی با شماره زرین پال که براتون در پست قبل ارسال کردم تماس حاصل بفرمایید

درگاه ماهم ظرف همین یکی دوروز مجددا آماده میشه و میتوننین خریدتون رو انجام بدین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali
این پاسخ کارشناس به تراکنش شما میباشد

مهسا متولی
21 آبان 1402، 17:33:33

با سلام و احترام
تراکنش مورد نظر ناموفق است. در صورتی که مبلغ از حسابشان کسر شده است طبق قوانین بانکی تا 96 ساعت کاری به حسابشان برگشت می‌خورد
درصورتی که پس از زمان اعلام شده عودت نشده است؛
لطفا یک تصویر از صورت حساب بانکی از تاریخ پرداخت تا 96 ساعت کاری پس از انجام تراکنش را ارسال کنند.
(صورتحساب از اینترنت بانک و یا همراه بانک نیز مورد تایید است.)
با سپاس
مهسا متولی - کارشناس امور مشتریان
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali
عقب
بالا