- نیاز به ویرایش مجوزهای گروههای کاربری
- هست
- پشتیبانی از نسخه های
- 2.0
- 2.1
- 2.2
- افزونه های پیش نیاز
- Standard Library by Xon
Tickets یک راه حل سیستم پشتیبانی برای XenForo 2 است که هدف آن جمع آوری تمام نیازهای میز کمک شما در یک راه حل آسان برای استفاده است.
امکانات:

امکانات:
- به کاربران امکان ایجاد بلیط های جدید در دسته های قابل تنظیم را بدهید. مجوزهای سفارشی به شما امکان می دهد کنترل بیشتری روی اینکه چه کسی می تواند بلیط را ببیند و چه کسی می تواند به آنها پاسخ دهد.
- پشتیبانی پیچیده مهمان که به غیرکاربران اجازه میدهد بلیط ایجاد کنند و پاسخها و اعلانها را از آنها دریافت کنند.
- بلیطهای مهمان با یک رمز عبور محافظت میشوند و قبل از خواندن بلیط باید آن را وارد کنید.
- هنگامی که یک مهمان در مقابل یک بلیط احراز هویت می شود، می تواند آن بلیط را تا پایان جلسه خود مشاهده کند.
- مهمانها همچنین میتوانند یک لیست بلیط کاهشیافته را در صورت تأیید اعتبار در برابر چندین بلیط مشابه آنچه کاربران عادی انجام میدهند، مشاهده کنند.
- مهمانی دارید که چند بلیط تهیه کرده است اما بعد ثبت نام کرده و چند بلیط دیگر ساخته است؟ همه اینها را می توان ادغام کرد و به حساب کاربری که ایجاد کرده اند پیوست کرد.
- فیلدهای سفارشی که به شما امکان می دهد داده هایی را که می خواهید از کاربران نهایی خود دریافت کنید، دریافت کنید.
- تشدید، خودکار کردن کارهای معمولی و پیش پا افتاده را آسان تر از همیشه می کند.
- بهطور خودکار بلیطهایی را که کاربر نهایی در آنها بیش از دو هفته پاسخ نداده است حل کنید یا به عنوان مثال، از طریق ایمیل یا هشدار در مورد بلیطهای باز خود به کاربر یادآوری کنید.
- معیارهای ریز دانه و پردازش پسزمینه میتواند راه را به روی قوانین پیچیده اتوماسیون بدون هزینههای سنگین باز کند.
- معیارهای پیش فرض آن را قطع نمی کند؟ افزونه را گسترش دهید و خود را با کمی کار اضافه کنید.
- ادغام با عملکرد اصلی XenForo.
- کاربران نهایی هشدارها و ایمیلهایی را دریافت میکنند که به بلیطهایشان پاسخ داده میشود، و آنها را دائماً در جریان نگه میدارد.
- دستهها، بلیتها و حتی کاربران خاص را میتوان برای دریافت اعلانها هنگام فعال شدن یک بلیط (یا رویداد دیگر) تماشا کرد.
- کنترلهای تعدیل درون خطی برای انجام اقدامات انبوه روی بلیطها.
- بلیتها و پیامهای بلیط به فهرست جستجو منتقل میشوند و به شما امکان میدهند آثار قدیمی را به سرعت کشف کنید.
- پشتیبانی از هشدارها
- پشتیبانی از پیوست ها
- پشتیبانی از تعدیل درون خطی
- خواندن ردیابی برای مهمانان و کاربران.
- چندین حالت سفارشی برای پیگیری پیشرفت هر بلیط.
- پاسخهای از پیش تعریفشده برای ثابت نگه داشتن لحن کارکنان شما در پیامها و بلیطها. به طور خودکار اطلاعات مربوط به بلیطی که به آن پاسخ داده می شود و شروع کننده آن، به خود پاسخ تزریق کنید تا از موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کنید.
- انتخاب اولویت اختیاری و قابل تنظیم به شما امکان می دهد بلیط های کاربر را بر اساس شدت اولویت بندی کنید. اولویتها (و سایر اطلاعات بلیت) را میتوان به صورت پویا با افزایش برای اتوماسیون بیشتر تغییر داد.
- طرحبندی سادهشده که به کاربران اجازه میدهد به راحتی بین تیکت و رشته تمایز قائل شوند.

Tickets is a support system solution for XenForo 2 aiming to collate all your helpdesk needs in to one easy to use solution.
Features:
Features:
- Allow users to create new tickets in configurable categories. Custom permissions allow you greater control over who can see a ticket and who can respond to them.
- Sophisticated guest support allowing non-users to create tickets and receive responses and notifications from them.
- Guest tickets are protected by a password and this needs to be entered before a ticket can be read.
- Once a guest is authenticated against a ticket, they're able to view that ticket until their session expires.
- Guests can also view a reduced ticket list when they're authenticated against multiple tickets similar to how normal users would.
- Got a guest that made a couple tickets but then registered and made some more? All of these can be merged and attached to the user account they created.
- Custom fields allowing you to capture the data you want to receive from your end users.
- Escalations make it easier than ever to automate common and mundane tasks.
- Automatically resolve tickets where the end user hasn't responded in over two weeks or remind a user via emails or alerts about their open tickets, for example.
- Fine-grain criteria and background processing can open up the door to complex automation rules without massive overhead.
- Default criteria not cutting it? Extend the add-on and add your own with little work.
- Integration with XenForo core functionality.
- End users receive alerts and emails when their tickets get responded to, keeping them in the loop constantly.
- Categories, tickets and even specific users can be watched to get notifications when a ticket (or other event) gets triggered.
- Inline moderation controls to perform bulk actions on tickets.
- Tickets and ticket messages get pushed to the search index letting you quickly dig up old relics.
- Support for warnings.
- Support for attachments.
- Support for inline moderation.
- Read tracking for guests and users.
- Multiple, custom, states to track the progress of each ticket.
- Predefined responses to keep your staff member tone consistent across messages and tickets. Automatically inject information about the ticket being responded to and its starter, in to the response itself letting you avoid awkward situations.
- Optional and customisable priority selection letting you prioritise user tickets based on the severity. Priorities (and other ticket information) can be changed dynamically with escalations for further automation.
- Simplified layout letting users differentiate between a ticket and thread with ease.